استرالیا 2 مورد Omicron را در حین سفر تأیید کرد – NBC Chicago



هلند روز یکشنبه 13 مورد ابتلا به نمودار جدید کروناویروس Omicron را تایید کرد و استرالیا دو کشور را با کشورهای نیمه جدا کشف کرد که اخیراً توسط مسافرانی که از جنوب آفریقا وارد شده اند کشف شده است.

فهرست محدودیت‌هایی که کشورهای سراسر جهان در تلاش برای کاهش سرعت گسترش این گویش هستند، نیز افزایش یافت و اسرائیل روز یکشنبه تصمیم گرفت از ورود اتباع خارجی به سخت‌ترین مرحله تا به امروز جلوگیری کند.

موارد تایید شده یا مشکوک لهجه های جدید در چندین کشور اروپایی، در اسرائیل و هنگ کنگ، تنها چند روز پس از شناسایی توسط محققان در آفریقای جنوبی ظاهر شده است. رویکرد «اول انجامش بده، بعداً سؤال بپرس» نگرانی فزاینده ای را در مورد ظهور یک گویش بسیار مسری به مدت نزدیک به دو سال در یک بیماری همه گیر نشان داد که جان بیش از 5 میلیون نفر را گرفته و زندگی را تهدید می کند و اقتصادهای سراسر جهان را مختل کرده است.

اگرچه هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد نوع جدید وجود دارد، محققان نگران این هستند که ممکن است در برابر محافظت از واکسن مقاوم‌تر باشد و به این معنی باشد که اپیدمی طولانی‌تر از حد انتظار طول می‌کشد.

مقامات بهداشت عمومی هلند تأیید کردند که 13 نفر که روز جمعه از آفریقای جنوبی وارد شده‌اند تا کنون توسط omicron آزمایش و تشخیص داده شده‌اند. آنها از جمله 61 نفری بودند که پس از ورود دو هواپیمای آخر به فرودگاه اسخیپول در آمستردام قبل از اجرای ممنوعیت پرواز، آزمایش ویروس آنها مثبت شد. آنها بلافاصله کنار گذاشته شدند، عمدتاً در یک هتل نزدیک، زمانی که مقدمات انجام شد.

مقامات استرالیا اعلام کردند که دو مسافر خارجی که از آفریقا وارد سیدنی شده اند، اولین کسانی هستند که در این کشور به ویروس نوع Omicron مبتلا شده اند. افرادی که از 9 کشور آفریقایی وارد می شوند اکنون باید پس از ورود از هتل جدا شوند. دو ایالت آلمان در مجموع سه مورد از مسافران بازگشته در آخر هفته را گزارش کردند.

اسرائیل برای ممنوعیت ورود خارجی ها اقدام کرد و دستور قرنطینه تمام اسرائیلی هایی را که از خارج وارد می شوند را صادر کرد.

نفتالی بنت نخست وزیر در ابتدای جلسه هفتگی کابینه گفت: «محدودیت در مرزهای کشور گام آسانی نیست، بلکه یک اقدام موقت و ضروری است».

دکتر. ران بالیسر، رئیس هیئت مشاوران دولت در مورد کووید-19، به ایستگاه رادیویی عمومی اسرائیل کان گفت که اقدامات جدیدی برای “مه جنگ” پیرامون این گویش جدید ضروری است و گفت که “بهتر است اقدامات زودهنگام و موثر” انجام شود. جلوگیری از گسترش آن

وزیر بهداشت هلند، هوگو دی جونگ، گفت که از موسسه بهداشت عمومی کشورش در مورد نیاز به محدودیت‌های سفر بیشتری خواسته است، اما گفت که می‌خواهد با همکاران اتحادیه اروپا هماهنگ شود زیرا “من فکر می‌کنم اینها گام‌هایی هستند که باید با هم انجام دهیم.”

بسیاری از کشورها سفر از کشورهای مختلف جنوب آفریقا از جمله نیوزلند، تایلند، اندونزی، سنگاپور، سریلانکا، مالدیو و عربستان سعودی اخیرا را ممنوع یا ممنوع کرده اند. مناطقی که قبلاً محدودیت هایی اعمال کرده اند شامل برزیل، کانادا، اتحادیه اروپا، ایران و ایالات متحده است. این برخلاف توصیه سازمان بهداشت جهانی است که قبل از بررسی کامل این مطالعه نسبت به پرخوری هشدار داده است.

دولت آفریقای جنوبی با عصبانیت به این ممنوعیت سفر واکنش نشان داده است که به گفته آن “معادل مجازات آفریقای جنوبی به دلیل توالی ژنتیکی بالا و توانایی تشخیص سریع گونه های جدید است.” این سازمان گفت که تلاش خواهد کرد کشورهایی را که آنها را مجبور به تجدید نظر کرده اند، متقاعد کند.

نالدی پاندور، وزیر روابط و همکاری بین‌الملل در بیانیه‌ای گفت: در حالی که ما به حق همه کشورها برای انجام اقدامات پیشگیرانه لازم برای محافظت از شهروندان خود احترام می‌گذاریم، باید به خاطر داشته باشیم که این فاجعه مستلزم همکاری و همکاری حرفه‌ای است. . .

متخصص بیماری های عفونی برجسته در ایالات متحده، Dr. آنتونی فائوچی گفت که اگر نوع omicron در حال حاضر در ایالات متحده باشد تعجب نخواهد کرد، اگرچه هنوز در آنجا کشف نشده است.

در اروپا، که بسیاری از آنها در هفته های اخیر با افزایش چشمگیر موارد دست و پنجه نرم می کردند، مقامات نیز در آماده باش بوده اند.

بریتانیا روز شنبه پس از دریافت دو مورد Omicron قوانین خود را در مورد استفاده از عمامه و آزمایش بین المللی مهاجرت تشدید کرد. اسپانیا اعلام کرده است که بازدیدکنندگان بریتانیایی را که از اول دسامبر واکسینه نشده اند، نمی پذیرد.

ایتالیا در حال بررسی لیست مسافران خطوط هوایی بود که دو هفته پیش پس از آزمایش یک مسافر تجاری که از موزامبیک از موزامبیک برگشت و در 11 نوامبر در رم فرود آمد، توسط omicron مورد آزمایش قرار گرفت و آن را پیدا کرد. السیو داماتو، افسر ارشد بهداشت منطقه ای لاتزیو گفت که “کنترل در فرودگاه ها، بنادر و ایستگاه های قطار تقویت شده است.”

اولیویه وران، وزیر بهداشت فرانسه گفت، اگرچه کشورش هنوز موارد ابتلا را تایید نکرده است، “امکان دارد در حال حاضر مواردی در انتظار وجود داشته باشد.”

اگرچه هنوز مشخص نیست که واکسن‌های موجود علیه نوع omicron چگونه کار می‌کنند، وران گفت که فرانسه استراتژی خود را برای مبارزه با افزایش اخیر عفونت‌های ناشی از گویش دلتا، که بر افزایش واکسن‌ها و مکمل‌ها تمرکز دارد، تغییر نمی‌دهد.

دیوید هوی، کارشناس تنفسی و مشاور دولتی در مورد اپیدمی در هنگ کنگ، گفت که در حالی که مشخص نیست واکسن های کروناویروس فعلی علیه انواع جدید موثر هستند یا خیر، نرخ واکسیناسیون در این شهر باید افزایش یابد و دوز اضافی باید اعمال شود. در اسرع وقت.

وی گفت که دو مردی که برای ویروس نوع Omicron آزمایش کردند واکسن BioNTech-Pfizer دریافت کردند و علائم بسیار جزئی مانند گلودرد از خود نشان دادند.

او گفت: “واکسن ها باید کار کنند، اما ناکارآمدی وجود خواهد داشت.”

___

مولسون از برلین گزارش داد. ذن سو در هنگ کنگ، آدام شرک در بانکوک و روزنامه نگاران آسوشیتدپرس در سراسر جهان در این گزارش مشارکت داشتند.

___

واکسن AP برای ویروس کرونا را در https://apnews.com/hub/coronavirus-pandemic دنبال کنید