آفریقای جنوبی جهان را در مورد Omicron آگاه کرده است. آنها سپس مشمول ممنوعیت سفر شدند: به‌روزرسانی‌های کرونا: NPR


26 نوامبر مردم برای پرواز ایرفرانس به فرودگاه پاریس یا تامبو در ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی صف می کشند. ایالات متحده، اسرائیل و دیگر کشورهای اروپایی پیش از این محدودیت‌هایی را برای سفر آفریقای جنوبی و دیگر کشورهای منطقه اعمال کرده‌اند. .

جروم تاخیری / AP


پنهان کردن هدر

هدر سوئیچ

جروم تاخیری / AP


26 نوامبر مردم برای پرواز ایرفرانس به فرودگاه پاریس یا تامبو در ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی صف می کشند. ایالات متحده، اسرائیل و دیگر کشورهای اروپایی پیش از این محدودیت‌هایی را برای سفر آفریقای جنوبی و دیگر کشورهای منطقه اعمال کرده‌اند. .

جروم تاخیری / AP

زمانی که نوع میکرونیک کووید-19 برای اولین بار در آفریقای جنوبی شناسایی شد، محققان این کشور سریعاً رهبران بهداشت جهانی را در مورد جهش های جدید کشف شده مطلع کردند.

اگرچه دانشمندان اطلاعات کمی در مورد نوع جدید دارند و مطمئن نیستند که از کجا منشا گرفته است، چندین کشور از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، اسرائیل و اتحادیه اروپا. ممنوعیت سفر تقریباً فوری از آفریقای جنوبی و سایر کشورهای آفریقای جنوبی را صادر کرد. اقدامات محدودکننده شتاب بیشتری گرفته است خشم برخی از مقامات بهداشتی و کارشناسان هشدار می دهند که ممنوعیت ها زودرس است و می تواند مضر باشد سابقه.

سعد عمر، مدیر مؤسسه ییل برای سلامت جهانی، گفت: «این گونه ممنوعیت ها فایده بسیار کمی دارند.

عمر با اشاره به قابلیت حمل و نقل بالای این ویروس کرونا و انواع آن گفت: متأسفانه با توجه به اطلاعاتی که در مورد اپیدمیولوژی SARS-CoV-2 و اپیدمیولوژی این نوع آن داریم، اسب احتمالا انبار را ترک کرده است.

و اگرچه نوع omicron در چندین کشور دیگر در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی گزارش شده است، ممنوعیت سفر فقط برای کشورهای آفریقای جنوبی اعمال شده است.

یکی از موارد شناسایی شده از نوع omicron در بلژیک هیچ تماس یا سفری با هیچ کشور آفریقای جنوبی نداشته است، که نشان می دهد ممکن است جامعه قبلاً گسترش یافته باشد.

عمر گفت: “اگر سوالی در مورد چگونگی جلوگیری از ظهور این گزینه وجود دارد، واقعاً هیچ فایده ای ندارد که کشورهایی که این گزینه معرفی شده اند و حتی پروازهای مستقیم بیشتری نسبت به آفریقای جنوبی دارند، ببخشیم.”

مطالعات نشان می دهد که ممنوعیت سفر در مهار شیوع بیماری بی اثر است

ممنوعیت سفر از ابتدای همه‌گیری کووید-19 پیامدهای اقتصادی و سایر پیامدهایی داشته است که امروز شاهد آن هستیم.

آخرین مطالعه مجله علوم پایه نشان می‌دهد که محدود کردن سفرهای بین‌المللی در مراحل اولیه همه‌گیری کووید-19 تا حدی در کاهش سرعت شیوع کووید-19 تأثیر داشت، اما محققان گفتند که محدود کردن سفر تنها در صورتی واقعاً مؤثر است که با جلوگیری از گسترش عفونت‌ها از طریق شستن دست‌ها، ایزوله‌کردن و جداسازی همراه باشد. تشخیص زود هنگام. .

مطالعه دیگری انجام شده است گزارش مدیریت اضطراریبه این نتیجه رسیدند که شواهد کمی مبنی بر موثر بودن ممنوعیت های مسافرتی بین المللی در کنترل شیوع بیماری های عفونی وجود دارد و این اقدامات تنها در صورت توصیه سازمان بهداشت جهانی باید انجام شود. تحت نسخه omicron، WHO قبلاً در مورد ممنوعیت سفر هشدار داده است.

محققان گفتند که معرفی ممنوعیت سفر همچنین می تواند این تصور نادرست را ایجاد کند که ویروس در حال رهگیری است و افزودند که چنین سیاستی همچنین می تواند حمل و نقل کارکنان مراقبت های بهداشتی و سایر منابع را دشوارتر کند.

نیکول اررت از دانشگاه واشنگتن که نویسنده اصلی این موضوع بود، می‌گوید علاوه بر این، انگ ممنوعیت سفر می‌تواند نژادپرستی و بیگانه‌هراسی را تشدید کند. گزارش مدیریت اضطراری مطالعه.

ممنوعیت سفر می تواند شفافیت علمی را کاهش دهد

عمر از موسسه ییل برای سلامت جهانی نگرانی دیگری در مورد اجرای ممنوعیت سفر در طول بحران بهداشت عمومی دارد: این می تواند تعهد به شفافیت علمی را تضعیف کند.

وقتی کشورهایی که فعالانه به دنبال انتشار ویروس هستند با محدودیت‌های سفر مواجه می‌شوند، او گفت که این امر نیاز مقامات بهداشتی را به دانستن آنچه در کشورهایشان می‌گذرد کاهش می‌دهد.

“شما نمی خواهید شرایطی وجود داشته باشد که یک ماه بعد وزیر بهداشت کشور نتیجه یک ویروس متوالی را بگیرد و بگوید، “خب، اگر اینقدر گسترده باشد، باز هم از یک ویروس دیگر سرایت می کند.” کشور، چرا اولین باشید؟ و این چرخه شروع می شود، “اومر گفت.

عمر گفت که مشکل نابرابری واکسن در سراسر جهان بهترین راه برای جلوگیری از ظهور این گزینه های جدید است.

او گفت: “اگر هر ساعت، هر روز، هر هفته رویدادهای انتقال بیشتری وجود داشته باشد، احتمال یک نوع افزایش می یابد.”

عمر گفت که یکی از مؤثرترین راه ها برای مبارزه با نابرابری این است که به همه مناطق، به ویژه کشورهای کم درآمد، اجازه داده شود تا واکسن های خود را تولید کنند.

عمر افزود که هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا نوع omicron به تهدیدی جدی برای سلامت عمومی تبدیل خواهد شد، اما این بدان معنا نیست که ما با آتش بازی نمی کنیم تا اجازه دهیم نابرابری ها در مورد واکسن ها ادامه یابد.