معرفی ۱۵ استارتاپ موفق ایرانی و دلایل موفقیت آنها

پلتفرم های ایرانی جالب است بدانید که دیجیکالا به عنوان یکی از بزرگترین استارت آپهای ایرانی در بحث انبارداری هم در خاورمیانه مطرح شده sso بومی است. قانون بسیار مهم دیگری که برای ثبت یک شرکت دانش بنیان وجود دارد و حتما باید به آن دقت داشته باشید این است که عملکرد تحقیقاتی یک شرکت باید شامل حداقل ۷ درصد از فروش سالیانه شرکت باشد. به مجموعه شرکت هایی که درآمدشان حاصل از اجرای پروژه های مهندسی، پیمانکاری و ساخت EPC است، با در نظر گرفتن این نکته که حداقل ۱۰% پروژه شامل معیار های دانش بنیان باشد، می توانند اعتبارنامه دانش بنیان تولیدی نوع دو (صنعتی) را دریافت نمایند..لازم به یادآوری است که تنها تفاوت شرکتهای دانش بنیان تولیدی نوع دو (صنعتی) با دیگر شرکت های دانش بنیان تولیدی نوع یک، فقط در عدم بهره مندی از معافیت مالیاتی است. این صرافی برای خرید و فروش رمزارزها، مدیریت پرتفوی، خریدهای مکرر، اپ تلفن همراه برای نظارت بر بازار و کیف پول امن خود برای ذخیره داراییهای خریداریشده در این پلتفرم محبوب است. ​​​ !

استارت آپ بومی این به شما کمک می کند تا محصول و خدمات خود را به میلیون ها نفر ارائه دهید به گونه ای که حتی برای آنها شبیه یک تبلیغ نباشد. Disqus به ناشران کمک می کند تا از طریق تبلیغات بومی درآمد کسب کنند. پرداخت هزینه بابت هر یک از این تبلیغات به شرط کلیک شدن روی آنها صورت میگیرد. اگر می خواهید درآمد خود را افزایش دهید، هزینه را کاهش دهید و مردم را به روشی خلاقانه در مورد محصول یا خدمات خود مطلع کنید، گزینه فوق العاده ای است. اگر یک ناشر آنلاین هستید و می خواهید از ترافیک خود با EvaDav درآمد کسب کنید، این فرآیند ساده و سریع است. خالدی درباره طرح شکایت بینالمللی گفت که مستندات آن جمعآوری و طرح شکایت آماده شده است تا بتوانیم در این زمینه حقانیت خودمان را در اینکه سکوهای خارجی با ما رفتار دوگانه دارند در حوزه بینالملل روم به اثبات برسانیم. یکی دیگر از گزینه های درخشان که مطمئناً باید امتحان کنید، پلتفرمی به نام است. لازم به ذکر است که آیین نامه تشخیص صلاحیت موسسات و شرکت های مبتنی بردانش ، بر اساس هدف و رویکرد خروجی محوری که دارد بنا شده است. طبق گفته زارع پور، اقتصاد دیجیتال سه لایه دارد، لایه اول بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، لایه دوم بحث اقثصاد مبتنی بر پلتفرم و لایه سوم کاربرد ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش های دیگر مانند کشاورزی هوشمند، پزشکی هوشمند و غیره است؛ برای دست یابی به هدف حداقل ۱۰ درصدی از تولید ناخالص ملی در هر سه لایه، تلاش های بسیاری از سوی دوستان دنبال می شود و مصوبات آن به مرور نهایی خواهد شد.

علیرضا اشکان: اتریبیوشن یک بحث ادامهدار است.

به همین جهت درصورت بروز مشکل در اتصال به تلگرام از بابت ازدسترفتن اطلاعات خود نگران نباشید. در حالی که الان اگر در توییتر یک کسبوکار بخواهد تبلیغ دهد یا در تلگرام یک نفر بخواهد روبات یا کانال غیررایگانی طراحی و از آن کسب درآمد کند، کاربرانش نمیتوانند پرداخت شتابی داشته باشند. کافیست کمی خلاق باشید و برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید. شما می توانید سایت خود را با نرخ ثابت برای تبلیغات بنری لیست کنید و تبلیغ کنندگان از طریق پلتفرم تبلیغات سایت شما را خریداری می کنند. این پلتفرم تبلیغات متنی به شما کمک می کند بدون بدتر شدن تجربه کاربر، درآمد کسب کنید. شرکت های فناورانه مانند نت فلیکس نیز در این گروه جای می گیرد و شرکتی فناورانه و کسب وکاری خطی است و پلتفرم نیست. این می تواند به صورت یک ویدیو یا یک مقاله باشد که به طور خاص برای تبلیغ خدمات یا محصول شما ایجاد شده است. رفع دغدغههای خدمات منزل، تحول در زمینهی خدمات منزل و ایجاد اشتغال برای فنیکاران از شعارها و اهداف این استارتآپ است. علیرضا اشکان: اتریبیوشن یک بحث ادامهدار است. همه ی ما می دونیم که به خاطر شیوع ویروس کرونا و لغو شدن تمام کلاس ها ، همایش ها و کنفرانس ها به صورت حضوری ، بحث آموزش و برگزاری همایش های آنلاین داغ شده .

فضای ابری ایرانی

پس شما باید با مراجعه به سایت هر سایت ساز ویژگی های آن ها را جداگانه و به صورت دقیق هیوا بررسی کنید. آنها تبلیغات مرتبط را مطابق با محتوای شما در صفحه نمایش می دهند. این پلتفرم یک داشبورد ساده برای مدیریت تبلیغات و همچنین پیگیری درآمدتان به شما ارائه میدهد. او که پرستار است و در کنار آن به اجرای موسیقی خیابانی نیز میپردازد، به دلیل شکایتی که از او میشود (مرگ یک بیمار)، کارش را از دست میدهد اما… این پلتفرم اگرچه در ابتدا فعالیت خود را به عنوان یکی از سرویسها و نرمافزارهای ایرانی پخش آنلاین و دانلود فیلم و سریال آغاز نمود؛ اما سپس تغییر موضوع داد و اکنون پلتفرمی است که به صورت انحصاری به انتشار و پخش محتوای کودک میپردازد. یک تیم مجرب در زمینه تبلیغات که سال هاست فعالیت می کنند، نوع متفاوتی از جریان درآمد را برای کسب و کارتان به شما ارائه می دهند. قالبهای بومی وب، تبلیغات بومی سفارشی، واحدهای بومی درون فید، ویجتهای توصیه و قالبهای تعاملی درونبرنامه به طور مؤثری بازده و تعامل کاربر را به حداکثر میرسانند.