انتخاب بهترین فضای ابری؛ خداحافظی با محدودیت ذخیره سازی دادهها ترنجی

فهرست مطالب

ممکن است در شروع کار بتوانید وبسایت کسب و کار گردشگری خود را راهاندازی کنید، به تلفنها پاسخ دهید، مالیاتها را بپردازید، رزروها را مدیریت کنید، با مصرفکنندگان در ارتباط باشید، کالاهای جدید طراحی کنید و همه امور کسب و کار را خودتان مدیریت کنید، اما نمیتوانید همه این کارها را در طولانیمدت انجام دهید. در تحقیقات خود، تا آنجا که ممکن است اطلاعات جمعآوری کنید تا بتوانید تلههایی را که دیگران در آن گرفتار شدهاند، پیدا و از آن دوری کنید. در ارتباط باشید. داشتن جلسات مکرر با اعضای با تیم و برقراری ارتباط مستمر با افراد مهم، یک ابزار ضروری در جهتگیری آینده استارت آپ ها است. استخدام یک متخصص کسب و کار و دریافت خدمات مشاورهای میتواند در توسعه استراتژی شما کمککننده باشد. استارت آپ گردشگری «تهران ایمیجز»، یک استارت آپ گردشگری برای تهرانگردی است که اپلیکیشنی با عنوان «تهراننو» برای گردشگری در تهران دارد. بهترین راهکار این است که خود را سریعتر راهاندازی کنید تا با ورود به بازار و دریافت بازخورد کاربران، درک بهتری از نیاز بازار به دست آورید. جذب سرمایه در تمام کشور ها برای اهالی استارت آپ یک مشکل بسیار بزرگ است و این مشکل در ایران هم وجود دارد و چه بسا طبق عنوان این کتاب تامین سرمایه برای یک استارت آپ به راستی یک هنر محسوب میشود. ​​.

پلتفرم های ایرانی

«رسانه قطبنما» تاکنون چندین استارت آپ گردشگری ایرانی را معرفی کرده و به نوع کسب و کار آنها پرداخته است. مدیرعامل ایپکو اظهار کرد: دور درجا و آرام موتور پلاس را هم از 850 به 650 دور بر دقیقه کاهش یافته که این موضوع نیز به کاهش مصرف سوخت و آلایندگی کمک زیادی می کند. علاوه بر آن، این استارت آپ به برگزاری تورهای خاص و تجربهگرا و عشایری نیز میپردازد. سنجاق به سایتها و اپلیکیشنهای زیادی به عنوان منتشرکننده دسترسی دارد ولی در مقایسه با پلتفرمهایی مثل یکتانت تعداد منتشرکنندههایش کمتر(حدود 40 سایت) است. سریال “گاندو” یک مجموعه امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوسهای داخل و خارج از ایران است. اگر بخواهید از میان گزینههای موجود بهترین فضای ابری را تهیه کنید، باید ابتدا نیازهای خود را بشناسید، خدمات شرکتهای مختلف را بررسی کنید، سپس بسته به بودجهای که در اختیار دارید برای ذخیره سازی فایلها در یک زیرساخت ابری مناسب، اقدام به خرید بهترین فضای ابری کنید.

استارت آپ ایرانی این برنامه همراه با اپلیکیشنهای همراهی مانند Google Photos، Docs، Sheets و Slides که به نام Google Workspace شناخته میشوند، عرضه میشود و شما میتوانید فایلها را ایجاد، ویرایش، ذخیره، مشاهده و همگامسازی کنید از طریق این رابط یکپارچه و تحت وب. متامسک (MetaMask):کیف پول متامسک یکی از کیف پولهای نرم افزاری است که به صورت افزونه روی مرورگرهای کامپیوتر نصب میشود. استارتاپ گردشگری «کوچی نو» پلتفرمی برای ارائه گشتهای محلی است که توسط لیدرهای بومی و محلی در شهرهای مختلف برگزار میشود. یا چه دلیلی وجود داشته که این دو فروشگاه مطرح در کشور هنوز اقدامی مشابه با آنچه باسلام انجام میدهند، یعنی ارائه بدون واسطه کالاهای بومی را در دستور کارشان قرار ندادهاند؟ مطمئن باشید تولید محصولی که هیچکس آن را نمیخواهد، شما را با شکست روبهرو خواهد کرد. در ادامه به معرفی استارت آپ های گردشگری ایرانی منتخب رسانه قطبنما در سال ۱۴۰۰ و همچنین ۲۰ استارت آپ گردشگری برتر ۲۰۲۲ از نگاه وبسایت Phocus Wire اشاره خواهیم کرد. مقیاس پذیری به رشد کسب و کار نسبت به هزینه های آن گفته می شود که این رشد به صورت کاملا نامتناسب است. شرکت دانش بنیان،شرکت یا مؤسسه خصوصی یا تعاونی است که به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی ( شامل گسترش وکاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه ( شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فن آوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط تشکیل می شود.

فضای ابری ایرانی زمانی که استارت آپ شما مراحل اولیه را با موفقیت طی کرد، میتواند به فکر جذب سرمایه برای رشد اصلی خود باشد. متاسفانه فاصله کشور ایران با سایر کشور های در حال توسعه در این زمینه بسیار زیاد می باشد. امکان ویروسی شدن اطلاعات در این هارددیسک یک ترابایتی وجود ندارد و مهمتر از اینها نیازی به حمل آن از خانه به دفتر و از دفتر به محل ماموریت یا مسافرت و شهرها و در کشورهای دیگر نیست. علاوه بر آن، خانه گردشگری ویرا در زمینه مشاوره کسبوکارهای مرتبط با گردشگری نیز زیرساخت احراز هویت کاربران نیوان چه ویژگی هایی دارد و چه کمکی به شما می کند؟ خدمات ارائه میکند. برای انجام تحقیقات میتوانید از شرکتهای تحقیقات بازار برای انجام نظرسنجی از مشتریان بالقوه کمک بگیرید یا با افرادی که در زمینه فعالیت شما کار میکنند مشورت کنید. حداقل محصول قابل عرضه یا MVP، به محصول یا خدماتی میگویند که با حداقل ویژگیها به مشتریان و سرمایهگذاران چیست ارائه میشود. تعداد بسیاری استارت آپ گردشگری ایرانی در حوزه های مختلف سفر و گردشگری، از شیوههای نوین سفر و برگزاری تور گرفته تا ارائه خدمات فناوری محور، مشغول به کارند. از سوی دیگر، مسافران نیز میتوانند در وبسایت سفرسنجی، عملکرد راهنمایان تورها و آژانسهای گردشگری را بسنجند و نظرات مسافران دیگر را مطالعه کنند.