چرا دمپرها برای ما مهم هستند؟

آنها به گونهای طراحی شدهاند که 100٪ در برابر آب مقاوم هستند و تیغهها به زاویه 45 درجه متمایل شده تا از نفوذ آب باران به داخل ساختمان جلوگیری کنند. به طور کلی، لوور سیستم را در برابر نفوذ آب محافظت میکند، در حالی که دمپر اضافه شده میتواند در صورت لزوم امکان قطع هوا را فراهم نماید. درب های بازدید فن کوئل به دو دسته کلی قفل زیمنسی و لولا و درب های بازدید فن کوئل وزنی تقسیم می شوند .در مدل های قفل و لولا به صورت پیش فرض گریل در نظر گرفته نمی شود اما قابلیت اضافه کردن گریل مشبک دریچه های خطی و دریچه سبد تخم مرغی روی آنها وجود دارد.مدل های وزنی نیز به دو محصول تک شیار و دو شیار تقسیم یندی می شوند که با توجه به میزان هوادهی دستگاه و سلیقه دکوراتیو انتخاب می شوند. دستگاه لامینار فلو در چه مواردی استفاده می شود؟ آخرین نکته مهمی که ما به آن نگاه خواهیم کرد این است که دمپرهای چه مزایایی را به ارمغان میآورند. چه به قطعات دمپر یاتاقان، یک موتور دمپر بازویی، یک دمپر محرک یا قطعات محرک نیاز داشته باشید، تهویه سان همه چیز مورد نیاز شما و موارد دیگر را دارد.

فایر دمپر موتوری

قیمت و خرید ترمینال پیچی سری ارت با پیچ اتصال به ریل سایز ۴ رعد (مدل RT/SU4-E) - تکنیکال کالا از این محصول با نام دمپر آتش موتوری نیز یاد می کنند.مهم ترین نقطه تمایز این نوع دمپر با دمپرهای آتش معمولی را می توان در ساختار و همچنین مقاومت بیشتر آن دانست. انواع صداگیر کانال شامل صداگیر چهارگوش و گرد می شود. به همین منظور گروه صنعتی تهویه فراز برای رفعِ نیازِ گستره ی وسیعِ کاربردِ این محصول در صنایع مختلف، اقدام به تولید و عرضه ی زیرمجموعه ی کاملی از انواع لوله خرطومی صداگیر نموده است. با توجه به انجام صداگیری در داخل لوله صداگیر ماینر هرچه طول لوله صداگیر ماینر زیادتر شود امکان جذب صوت نیز افزایش می یابد. امکان تنظیم دمپر موتوری به میزان دلخواه، کنترل رضایت بخشی را برای مصرف کننده ایجاد می نماید. این محصول نیاز بسیاری از فضا های درمانی حال حاضر می باشد . بسیاری از ساختمانهای بزرگ یک طبقه مانند سوپرمارکتها، فروشگاههای تخفیف دار، می توانند به طور موثر با مجموعه ای از سیستمهای تک منطقه ای مشروط شوند.

عایق الاستومری همچنین در مقابل انتشاربخار آب مقاوم می باشد، تا حدی که جذب رطوبت این عایقها در دوره ی زمانی یک ماهه نهایتا 10 درصد وزن آنهاست که در مقایسه با عایقهای سنتی از قبیل پشم شیشه و پشم سنگ، جذب رطوبت 10000 برابر کمتر است. عایق الاستومری برای عایق کاری مقاطع و سطح های با کندانس بالا مورد استفاده قرار میگیرد. پلنیوم باکس ها معمولاً در طول بالا با ورودی های گرد به فواصل حداکثر ۲/ ۱ متر پشت دریچه های خطی نصب می شوند. یک فایر دمپر موجب می شود تا حریق ایجاد شده توسط سیستم تهویه هوا منتقل نشود.با توجه به این که هوا یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده آتش است (آتش به وسیله هوا، حرات و سوخت ایجاد میشود)، بهره گیری از وسیله ای همچون دمپر آتش که موجب جلوگیری از انتقال هوا خواهد شد اهمیت فراوانی دارد. سیستمهایی که برای حفظ جریان هوای یکنواخت در پایین دست دمپر مورد نیاز هستند. هر زمان که جریان هوا را محدود کنید، سیستم معمولاً با انرژی کمتری کار خواهدکرد و به این ترتیب، به عنوان یک برنامه بلند مدت، هزینههای خود را برای تهویه مطبوع به حداقل میرسانید.

با پایان این مراحل، سایلنسر فن یا صدا خفه کن فن آماده استفاده میشود و میتواند صدای فن را به حداقل ممکن کاهش دهد و از تولید صدای ناخوشایند و مزاحم در محیط کار و زندگی کاسته شود. این لوله درون دستگاه های هواساز و همچنین اسپیلت ها نصب شده و موجب انتقال هوا به محیط اطراف می شود. ظاهر بسیار مناسب پس از نصب: به دلیل هم سطح بودن پنل داخل قاب دریچه با پنلهای اطراف آن و نیز انجام عملیات درزگیری و رنگ آمیزی و یا نصب کاشی، درزها بسیار ظریف، نامحسوس و تقریبا نامرئی است. لبه های بیرونی عایق دارای یک محافظ پوست مانند است که تقریبا نقش بازدارنده را ترمینال حجم ثابت گرد – شرکت تهویه سازه شار دارد. از آنجایی که هر دو دستگاه در طول عملیات استاندارد در معرض دائمی دماها و مواد مختلف هستند، بسیار مهم است که به طور منظم آنها را بازرسی و نگهداری کنید تا از سلامت و عملکرد مداوم آنها انفجار اطمینان حاصل شود. ​​​​!