نامه درخواست آزادی نیلوفر حامدی و الهه محمدی به اژه‌ای


اقتصاد 24- در این نامه آمده است: بسم الله

حجت الاسلام والمسلمین آقای محسنی آژه ای

رئیس محترم دادگستری

با سلام و درود.

یادآور می‌شوید که پس از عفو گسترده و راهگشا در بهمن ماه جاری، دو روزنامه‌نگار بازداشت شده در حوادث تلخ اخیر، شش ماه است که در زندان به سر می‌برند. در هفته های گذشته خبرهای امیدوارکننده ای از آزادی آنها شنیدیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

به گفته مرجع قضایی، تحقیقات و تحقیقات از مدت ها قبل به پایان رسیده است، حتماً اظهارات مکرر مدیران دو روزنامه شرق و هم میهن محل کار این دو خبرنگار را شنیده اید. با شناختی که از این دو خبرنگار دارم و رفتار و روش کارشان را می شناسم می توانم بگویم که در کار حرفه ای خود فقط به فکر منافع ملی بوده اند و بعد از این دیگر چیز دیگری نخواهد بود.

جناب آقای آژه ای! در واپسین روزهای پرفراز و نشیب سال 1401 و در آغاز ورود به سالی که امید به بهبود اوضاع و اصلاح امور داریم، از جنابعالی که در زمان زعامت رئیس دربار ، این میدان را با آرامش، عاقلانه و رحمت مدیریت کرده است. مایلم دستور آزادی خانم نیلوفر حامدی و الهه محمدی هدیه ای به قشر بزرگی از جامعه رسانه ای کشور. خدای بزرگ هم خدای بندگان زندانی و خانواده های مبارزشان است، یقین داریم که خدای رحمت و مهربانی زندگی و کارشان را با شادی دلشان برکت خواهد داد.