سونی و ال‌جی، سازنده نمایشگرهای OLEDoS هدست واقعیت ترکیبی اپل


سیب اعتقاد بر این است که نسل اول است هدست واقعیت ترکیبی همان چیزی که اکنون گفته می شود اواخر امسال منتشر خواهد شد سونی و ال جی آنها تامین کننده اصلی نمایشگرهای OLEDOS مورد استفاده در آن خواهند بود.

انتظار می رود نمایشگرهای OLEDOS به کار رفته در این هدفون یک پیشرفت تکنولوژیکی باشند و رزولوشن باورنکردنی 3000 تا 4000 پیکسل در اینچ را ارائه دهند. گفته می شود این نمایشگرها قطری کمتر از یک اینچ دارند و برخلاف پنل های نمایشگر OLED معمولی که از زیرلایه های شیشه ای تشکیل شده اند، از بسترهای CMOS مبتنی بر ویفرهای سیلیکونی استفاده خواهند کرد.

مزایای نمایشگرهای OLEDOS هدست واقعیت ترکیبی اپل

هدفون اپل

در مقایسه با نمایشگرهای OLED معمولی مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند، که دارای وضوح متوسط ​​55 پیکسل در هر اینچ هستند، نمایشگری که در یک دستگاه واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی استفاده می‌شود به وضوح متوسط ​​3500 پیکسل در هر اینچ برای ارائه یک تجربه واقعی نیاز دارد. انتظار می رود نمایشگرهای OLEDOS با وضوح فوق العاده بالا تجربه ای همه جانبه را در اختیار کاربران قرار دهند و تصاویر دقیق و واقعی را به نمایش بگذارند.

گفته می شود سونی و ال جی در توسعه این نمایشگرها از سامسونگ جلوتر هستند و تامین کنندگان اصلی نمایشگر هدست های واقعیت ترکیبی آینده اپل خواهند بود. با این حال، سامسونگ همچنین در حال توسعه یک صفحه نمایش RGB OLEDOS است و انتظار می رود از APS Holdings برای تولید FMM با وضوح 3500 پیکسل در هر اینچ استفاده کند.

نسل اول هدست های واقعیت ترکیبی اپل دارای دو نمایشگر OLEDOS خواهند بود و در حالی که غول فناوری در ابتدا از نمایشگرهای سونی و ال جی استفاده خواهد کرد، بعید است در آینده به سونی متکی باشد. زیرا این برند در حال حاضر طیف وسیعی از کنسول های بازی را در اختیار دارد و می تواند به رقیبی برای اپل تبدیل شود.

اخیرا در مورد این دستگاه گفته شده که این هدفون تحت فشار و دستور مدیر عامل این شرکت یعنی تیم کوک و برخلاف میل تیم طراحی اپل معرفی خواهد شد. این گزارش حاکی از آن است که تیم طراحی صنعتی این شرکت نگران آماده نبودن دستگاه برای راه‌اندازی بود و می‌خواست راه‌اندازی آن را تا توسعه عینک‌های سبک واقعیت افزوده به تعویق بیندازد، اما تیم کوک و تیم عملیات اپل، به‌ویژه مدیر. نماینده دپارتمان، یعنی “جف ویلیامز” مخالف است.