خرید دریچه بازدید و قیمت انواع دریچه بازدید تاسیسات

2001 همچنین تجهیزات هواساز، خنککننده و افزایش دما نیازمند تامین هوا بازگشت به میزان مشخص طبق مدل دستگاه اصلی بوده و این نیاز باید از دریچه هوا دسترسی تامین شود. با توجه به افزایش کاربرد دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی، تجاری، اداری و حتی صنعتی، انواع دریچه داکت اسپلیت نیز براساس نیاز تولید میشود. البته انواع کنافی برای بخش های الکتریکی، محل نصب آنتن و اینگونه فضاها نیز گزینه خوبی هستند اما اگر قصد دارید تا برای دسترسی به فاضلاب ها، شیر فلکه ها و مواردی از این قبیل، از دریچه مناسب بهره ببرید، پیشنهاد ما استفاده از انواع آهنی یا چدنی است زیرا این موارد دارای استحکام بیشتری می باشند. دریچه بازدید تاسیسات در واقع دری است که برای بازبینی تاسیساتی چون فن کویل های سقفی شیرآلات و فیوزهای برق، فلکه های آب به کار میرود . از کاربرد های دیگر دریچه بازدید داکت اسپیلت، نصب فیلتر هوا بر روی آن است که از وارد شدن گرد و غبار به محیط نیز دریچه های زیر فن کوئل آرمسترانگ جلوگیری می کند.

فیلترآ لومینیومی پس از خمکاری لبه های حاشیه درب دریچه بازدید تاسیسات خطی باید نسبت به برش محل تعبیه دریچه خطی بر روی درب دریچه بازدید تاسیسات اقدام به عمل آید. این دریچه بازدید تاسیسات در پایین دستگاه داکت اسپلیت بر روی کلافی که برای آن در نظر گرفته شده تعبیه و استفاده میشود. با توجه به اینکه این دستگاه هواساز بوسیله سقف کاذب پوشانده می شود، بنابراین برای دسترسی آسان به دستگاه، وجود این دریچه لازم و ضروری می باشد. دریچه بازدید به صورت چهارچوب یا قاب و درب، گاهی با لولا به چهارچوب وصل شده و گاهی جداگانه طراحی شده که هم میتوان گفت وظیفهی محافظت سیستمهای برقی ساختمان، شیر فلکه آب، گاز و خطوط مخابراتی را بر عهده دارد و دسترسی به این سیستمها را آسان کرده است. یکی از مهمترین مسائل موجود دسترسی آسان و سریع به نقشه تأسیسات است تا در کمترین زمان ممکن مشکلات احتمالی رفع گردد. تأسیسات سالم و بیعیب و نقص در ساختمانهای امروزی در گرو طراحی و مهندسی اجرا، سرویسهای دورهای و رعایت مسائل ایمنی است.

در طراحی فیلتر باکس Filter box میزان هوای سالم خروجی از دستگاه (CADR) متناسب با گرید فیلتر هپا و توان فن و نوع مکنده هوا رابطه مستقیم دارد. ابتدا شکل دریچه بازدید توسط نرم افزار های دیجیتالی طراحی میشود .سپس به وسیله دستگاه سی ان سی برش داده میشود و بعد از مونتاژ قطعات توسط رنگ پی وی سی ضد آب سطح آن پوشانده میشود .به دلیل تنوع در رنگ و طرح دریچه دسترسی تاسیسات چوبی کارفرمایان و مهندسین ناظر استقبال ویژه ای از این محصول از خود نشان داده با اند. تنوع در شکل و در انواع لولایی، ساده، قفل زیمنسی، مگنتی و شیاردار موجود باشد. چنانچه قصد خرید دریچه بازدید فن کویل با درب بازدید را داشته و به دنبال کیفیت خوب محصول و قیمتی مقرون به صرفه هستید، گروه صنعتی تارا تهویه با سابقه چندین ساله در تولید انواع دریچه بازدید، امکان خرید بی واسطه شما را فراهم کرده و کلیه محصولات سیستم تهویه هوای ساختمان را با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. کاربردهای دیگر میتواند شامل بازدید نقاط لوله کشی، شیرآلات فاضلاب، محل نصب دستگاه ضد حریق، بازدید از تاسیسات الکتریکی و الکترونیکی مثل تابلوهای تلفن و کابل کشی اینترنت، شبکه های کامپیوتری، جعبه تفکیک برق و تلفن، محل عبور کابل های برق، محل نصب آنتن مرکزی و مودم بی سیم…

2. پنل گچ ضد رطوبت به طول و عرض 60 میلی متر برش داده می شود. دومین آیتم که باید در زمانِ سایز زدن باید مورد توجه قرارگیرد این موضوع می باشد که حتما باید صفربه صفرِ طول و عرضِ حفره ی نصبِ دریچه بازدید دیواری را اندازه گرفت و لحاظ کردنِ بادخور را به سازنده دریچه بازدید دیواری محول نمود.(لازم به ذکر است سازنده دریچه بازدید دیواری بصورتِ استاندارد برای دریچه بازدید دیواری بادخور می گذارد). برای نصب دریچه بازدید تاسیسات از پیچ و رولپلاک استفاده می شود .پس از ساخت ، دریچه بازدید تاسیسات آهنی به وسیله ی رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده می شود . در مرحله ی آخر، باید دریچه بازدید تاسیسات توسط رنگ پودری الکتروستاتیک پوشانده دستگاه موسسه شود. دربِ دریچه بازدید کناف فن کویل ساده لولایی بوسیله لولا به قسمتِ فریم متصل می گردد وبه وسیله قفل زیمنسی، درب ، باز و بسته می شود، اما در مدلِ وزنه ای درب بصورت کامل از فریم جدا شده و بعداز مراحلِ بازدید و تعمیرِ فن کویل در محلِ نشیمنِ خود جانمایی می گردد.سطحِ بدنه ی دریچه نیز بوسیله رنگ کوره ای در رنگهای متنوع قابل پوشش می باشد. لازم به ذکر است این دریچه بصورت سفارشی و متناسب با فضای محیط قابل رنگ آمیزی می باشد.  ​​​​!